Kunder (CRM)
Del og find viden om kunder
Dine kunder indeholder de informationer du har brug for.
Den ønskede kunde fremsøges nemt, hvorefter alle informationer præsenteres letlæseligt for dig.
Kunder er forskellige og der er selvfølgelig plads til alle typer.
Nogle har en enkelt adresse og kontaktperson, mens andre kan opdeles i afdelinger med individuelle adresser, kontaktpersoner og fakturerings e-mailadresser.
Organiser aftaler og betingelser
Overenskomster og lokalaftaler findes i mange varianter med forskellige satser for normaltid, overarbejde og tillæg.
Organiser hvordan, hvornår og hvor meget dine kunder skal faktureres, og brug de samme vilkår på alle, eller gør det individuelt for den enkelte.
Når aftalerne er på plads, får du en hjælpende hånd til udregninger, så fakturaerne altid er korrekte og klar til tiden.
Følg historik og statistik
Alle opgaver som har med kunden at gøre gemmes, så du altid blive opdateret på deres aktiviteter.
Du kan se hvordan opgaver er blevet løst, bl.a. hvor mange sygemeldinger der har været i en periode.
Få overblik over aktuelle og afsluttede opgaver samt hvilke vikarer som tidligere har været ved kunden.